"Not all those who wander are lost.."

tirsdag 15. mars 2011

Været var egentlig ikke noe særlig å skryte av. Det eneste ordet som egentlig beskriver det er grått :P
Men til tross for dette, og til tross for at vi i engelsktimene fikk knapt en og en halv time på å skrive en stil på min. 600 ord, så var det en fabelaktig dag!
Jeg sluttet tidlig, og bestemte meg derfor for å ta en tidelig buss og gå fra ferjekaien og hjem. Vanligvis må jeg vente nesten to timer på en buss videre. Å gå selv tar litt over en time. Så jeg bestemte meg for å gjøre det. Den første halvtimen var ulidelig kjedelig, sekken ble tyngre for hvert steg jeg tok, asfalten var hard, kald og mørk, noen regndråper fant ut at de ville treffe nesen min og det virket som om alle bilene prøvde å drepe meg ... men så, fant jeg en sti^^ den slynget seg fint oppover i skogen rett ved hovedveien.. litt bratt, men det gjorde ingenting. Det er uansett alltid lettere å gå på myk skogbunn enn asfalt... mentally, at any rate..
Og tuslet resten av turen rundt blant mosegrodde eviggrønne skjønnheter...
Når jeg etter to timer (hehe.. det var fint i skogen, okei? xD ) kom hjem, begynte jeg å bake boller og kake til pappa som har bursdag i morgen. 
Har ikke engang tenkt på lekser, noe som er heeerlig^^

Bilder kommer senere..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar