"Not all those who wander are lost.."

torsdag 24. mars 2011

Den siste vinterdag..

Nå er våren på full fremmarsj! Det må bare regne litt først .. en stund.. et par dager.. eller uker.. men jeg lærer etterhvert å se det vakre i det også.. regnet som plasker og trommer mot veier og vindusruter.. Det er igrunn ganske koselig, og er man ute i det ( bare man ikke er ute for lenge) så er det herlig å kjenne friskt vår-vann mot ansiktet.
Tar meg selv i å sitte å stirre ut vinduet i mattetimene.. de nakne greinene som svaier så herlig søvndyssende fram og tilbake..
Men ja, hvor var jeg? Jo, vinterdagen! I forrige uke var jeg på skitur med familien, og det var så nydelig, nydelig vær! det finnes knapt noe som kan måle seg med å stå på en snødekt fjelltopp og se solen synke oransje og glødende ned i havet langt der ute..
Akkurat det fikk jeg ingen fine bilder av...fordi jeg hadde nok meg å få i meg brownies uten å fryse av meg fingrene når jeg stod der på den forblåste toppen.. men noen bilder tok jeg:



 Og der man ikke ser mot fjorden og havet...

ser man fjell :)
 De er ikke så overveldende høye akkurat... 
Men vakre er de likevel :)



Jaja... farvel for denne gang da, Kong Vinter!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar