"Not all those who wander are lost.."

onsdag 30. mars 2011

Den siste siste vinterdag.. og konkurransebidrag

Vinteren ville vist ikke helt slippe taket enda. Så da må man jo bare "Embrace the possibilities" og ta bilder! Lånte pappa itt kamera (Canon eos 550 D, eller noe sånt) da vi var i det lokale skianlegget (skiskyting/langrenn, ikke alpint altså) i helgen, og nå har jeg fått lastet inn bildene, så jeg tenkte jeg kunne dele noen her...



Det siste bildet her er mitt bidrag til  fotokonkurransen til Nilenna. Temaet var magi og eventyr, og jeg synest dette ser ganske så magisk og eventyr-is-slottaktig ut jeg da.. :) 


7 kommentarer:

  1. Det var veldig mange vakre og fine bilde:) Likte spesielt de to nederste de var vakre:)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder! ^^ Veldig glad du ble med på konkurransen! hihi
    Også glemmer jeg hele tiden denne bloggen, siden den ikke er på blogg.no, men nå har jeg lagt den til favoritter, så nå skal jeg kikke oftere innom! :D

    SvarSlett
  3. Elin: takk takk! det var et veldig vakkert sted også^^

    SvarSlett
  4. Nilenna: Takk! :) er ikke alltid lett å holde styr på alle bloggene.. har det problemet jeg også :P

    SvarSlett
  5. Ville bare fortelle at du vant konkurransen min! :D Så da trenger jeg adressen din for å kunne sende smykket. Du kan skrive det i en kommentar hos meg, så trenger jeg ikke poste den om du ikke vil det. :) Kan slette når jeg har adressen. Eller? ^^

    SvarSlett
  6. Nå er smykket pakket og klart! ^^ Blir nok sendt i morgen! :D

    SvarSlett