"Not all those who wander are lost.."

mandag 28. mars 2011

Skogen, tjohei!

Jeg er som kjent en vandrer, eller tusler.. ja, jeg tror igrunn tusler passer bedre. Ja, så jeg er som kjent en tusler.. hmm. det hørest jo på en måte ganske deprimerende ut. ANYWAY (som en guide jeg hadde i Dublin likte å si ofte og høyt) her er litt flere bilder fra skogene jeg har vandret/tuslet i sånn i det siste..

 
Har begynt å prøve meg på redigering på picnik.com, men er ikke særlig proff enda :P


 Jeg ELSKER eviggrønne trær! De bærer med seg minner om grønne skoger, friske bregner, kvitrende småfugler og sommervær...


Dette er faktisk ikke redigert - lyset bare ble sånn :P Men nå skal det sies at kameraet mitt er en smule upålitelig...





Jaja.. I'm tusling on ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar