"Not all those who wander are lost.."

onsdag 16. mars 2011

Bilder fra skogen

Var som tidligere nevnt på tur i skogen i går, gikk hjem istedet for å ta bussen.. desverre så døde kamerat mitt etter en liten stund *snufs* men her er noen få bilder..

Det var en smule grått... men jeg likte det likvel jeg^^

Fikk litt lyst å rope: "Get off the road, quick!" og gjemme meg bak det treet.. (jada jada.. det ligner egentlig ikke så mye.. men litt fantasi må man jo få lov til å ha! )

Før: Ja! vann! jeg er jo tørst, det passet fint! Etter: heh. smeltevann ja. Det var jo..  O.o .. varmt.. *kalde hender!!*

Søt liten mosepute :)

The Feast..
 Var desverre ikke så heldig å møte ekornene som hadde kost seg her.. men jeg er sikker på at de betraktet meg nysgjerrig ifra tretoppene...

Mose! :D

mer mose..

og det var egentlig det :) 

3 kommentarer:

  1. For noen nydelige bilder! ^^ Dette så ut som en fin blogg! :D

    SvarSlett
  2. Jeg skulle gjerne likt å sett de mye større! :D Du skulle fått deg DeviantArt! ^^

    SvarSlett