"Not all those who wander are lost.."

onsdag 4. mai 2011

flying

New Zealandske Alper + Google Earth flysimulator + Røyksopp "Silver Cruiser" = Herlig ... :D




Kjedelig sier du? hehe.. kanskje er det bare jeg som er rar.. men jeg synest altså det er fantastisk å sveve høyt oppe i luften og se ned på enorme fjellkjeder og høye snødekkede topper... for ikke å snakke om stupe ned i frodige grønne daler for så å suse opp og nesten sneie neste fjellkam.. :D
Ja, jeg er glad i helikopter, om det var noen (skybert kanskje?) som lurte på det ... ;)



Flysimulator anbefales på det sterkeste! Skjønt, det kan være litt vanskelig å styre, i hvert fall når man bare har laptop-tastatur, som ikke egentlig har alle tastene man trenger :P  Liker best å fly på den stasjonære pcen, både fordi jeg da faktisk klarer å styre, og at den har my større skjerm som gjør det hele enda mer livaktig :) 

2 kommentarer:

  1. O, det der må testes ut en eller annen gang! ^.^ Ser jo ganske så fantastisk ut. Kan man fly rundt slik i hele verden?

    SvarSlett
  2. Det kan man :) Du kan til og med ta av fra ulike flyplasser rundt omkring i verden ;) Teknisk sett er det mulig å lande også, men det er nærmest umulig å få til spør du meg :P Det gøyeste er å fly i fjellområder eller i hvert fall steder med litt varierende landskap :) Man har ikke så overveldene høy fart, så å for eksempel fly rundt jorda ville tatt kjedsommelig lang tid...det er best å først finne seg et fint sted i vanlig google earth, og så opne flysimulator i gjeldende visning, som jo kan være hvor som helst :)

    SvarSlett